Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) are un nou Consiliu Director

București, 19 martie 2019

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) anunță schimbarea conducerii: Aura Rădulescu (Cora România), Alina Vlădoianu Teau (Mega Image), Olguța Bendeac (Decathlon), Valer Hancaș (Kaufland România) și Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România) sunt noii membri ai Consiliului Director al AMRCR, votați în cadrul Adunării Generale a asociației.

Prerogativele funcției de Președinte al AMRCR vor fi preluate de Consiliul Director nou ales, care devine astfel organul de reprezentare colectivă și exclusivă al AMRCR.

Consiliul Director AMRCR, cu suportul Direcției Executive aflată în subordinea sa, se va ocupa de menținerea unei relații deschise, constructive și transparente cu autoritățile și organizațiile profesionale, cu scopul de a identifica soluții corecte care vin în beneficiul consumatorilor și de a sprijini dezvoltarea economică a României.

Consiliul este compus din cinci membri, ce reprezintă unele dintre cele mai mari companii de retail din România și care acoperă competențe multidisciplinare ale industriei. De peste 10 ani, avocata Olguța Bendeac coordonează vânzările în domeniul imobiliar și se ocupă de evaluarea riscului pentru Decathlon în patru țări: România, Croația, Slovenia și Bulgaria.

Alina Vlădoianu Teau ocupă funcția de Vice-President Legal Affairs al Mega Image, activează de nouă ani în cadrul companiei, coordonează ariile Juridic, Conformitate și Relații Instituționale și a fost de asemenea Vicepreședinte al AMRCR.

Aura Rădulescu este Directoarea de Achiziții alimentare a Cora România, are o experiență de peste 20 ani în comerț (FMCG, farma, retail) și a fost de asemenea Vicepreședinte al AMRCR.

Valer Hancaș este Director de Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România, are o experiență de peste 15 ani în retail, timp în care a acumulat numeroase niveluri de expertiză în cadrul Departamentelor de Vânzări, Achiziții sau Marketing.

Consiliul Director este întregit de Tiberiu Dănețiu, director Client și Inovație Auchan Retail România, cu o expertiză de peste 15 ani în Marketing și comerț de mare suprafață, fiind membru AMRCR încă de la înființarea asociației.

Misiunea AMRCR este de a menține un parteneriat deschis și constructiv cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale.

Printre principalele obiective ale Asociației se numără susținerea și promovarea producătorilor locali și a produselor românești în condițiile economiei libere de piață și, mai ales, în folosul consumatorilor.

Misiunea AMRCR concretizează dorinţa tuturor membrilor de a dinamiza activitatea asociației şi de a crește rolul şi implicarea acesteia atât la nivel de industrie, cât și la cel al societății.

Asociația susține faptul că, dincolo de spiritul competitiv care caracterizează sectorul comerțului românesc, este necesar un spațiu transparent și deschis de dialog care să permită identificarea, dezbaterea și soluționarea problemelor de interes comun. Printre scopurile AMRCR se numără și acela de a promova inițiative care să stimuleze concurența loială între toți comercianții din România.