Noutăți
AMRCR promovează îmbunătățirea comunicării între operatorii economici. Nu avem informații despre prezența producătorului de înghețată din Teleorman în magazinele locale
09/05/2024Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR – susține și se alătură campaniei de informare publică „Fii curat la volan!”
24/04/2024DESPRE AMRCR
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) a fost creată în anul 2003, la inițiativa unui grup de manageri de firme de comerț românești și internaționale și este o asociație profesională care reprezintă interesele industriei de retail din România.
alimentari și nealimentari
de locuri de muncă
investiți în România
CONSILIUL DIRECTOR AMRCR
Alina Vlădoianu Teau
Membru Consiliu DirectorVice – President Legal, Public Affairs, Quality & Sustainability - Mega Image Romania
Călin Costinaș
Membru Consiliu DirectorDeputy CEO Profi România
Cristian Stoicescu
Membru Consiliu DirectorCountry Financial Controlling & Tax Manager IKEA South East Europea
Mario-Alexandru Crețu
Membru Consiliu DirectorDirector Corporate Affairs - Carrefour România
Valer Hancaș
Membru Consiliu DirectorDirector de Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România
George Bădescu
Director ExecutivAsociația Marilor Rețele Comerciale din România este o organizație într-o continuă dezvoltare pentru ca obiectivele industriei de retail să fie îndeplinite, iar un aspect care o reprezintă este implicarea în comunitate. Dacă vreți să fiți și dumneavostră activ la cauza noastră, iată care sunt doar câteva dintre avantajele de a deveni membru AMRCR:
- Implicarea în consolidarea prestigiului, solidarității și puterii de negociere a industriei de retail din România
- Întărirea segmentului Do It Yourself în cadrul asociației
- Implicarea în combaterea risipei alimentare
- Participarea în activitățile de reciclare și de protecția mediului
- Sprijinul pentru comunitățile defavorizate